pexels-fauxels-3184306

AT VÆRE SÆLGER

Uddannelse og træning!

At være sælger er ikke noget nogen er født til. Vi ser salg som et fag som alle andre, og noget der kan læres med træning.

Vores salgstræning foregår som forløb på enten 5 eller 8 uger, hvor man modtager undervisning to timer om ugen i hold på fastsatte dage. Traditionelle kurser har en stejl indlæringskurve, men allerede få uger efter man er færdig, er det desværre begrænset hvad man kan huske fra det, når hverdagen igen overmander én.

Vi kan se at ved at give begrænset, men relevant viden i små doser, har man mulighed for at indarbejde det i praksis, indtil man modtager ny viden ugen efter og igen indarbejder det i praksis. På den måde vil deltageren få en mere glidende praksisnær læringskurve, og ende med et større udbytte, samt at deltageren heller ikke skal hive så meget tid ud af sin hverdag. Vi tror på at større varige forandringer, bliver taget med små skridt.

Vi har naturligvis også et lederforløb til salgslederen i afdelingen, så vi sikrer en velfungerende salgsafdeling med optimal ledelse og motivation. Se mere om dette under vores produkter inden for ledelse.

PROFESSIONELT SALG

Skab bedre resultater

Der hviler et stort ansvar på sælgeren, da en stor del af virksomhedens succes måles på hans/hendes præstation. Af samme grund er det vigtigt at vedkommende har den nødvendige viden og de rigtige værktøjer for at opnå resultater og personlig effektivitet. Salgsforløbet sikrer en målrettet og systematisk tilgang der er afgørende for at lykkes i salget, og giver også et grundlæggende indblik i forståelsen af kunden på et mere psykologisk plan. Det er praksisnært og der er god tid til at prøve det tillærte af mellem lektionerne.

Med disse værktøjer i besiddelse vil sælgeren være godt rustet til at levere det der skal til over for kunden, i forhold til både at sælge og skabe en god relation.

Kurset varer 8 uger (2 timer pr. uge) og afholdes på udvalgte steder i hele landet.

Læs mere

DEN GODE SERVICE

Retail – forløbet

Vort retail-forløb “Den Gode Service” er målrettet den type af virksomheder, hvor salgsprocessen starter i det øjeblik kunden er kommet ind ad døren.

Forløbet sikrer en målrettet og systematisk tilgang der er afgørende for at lykkes i salget, og giver et grundlæggende indblik i forståelsen af kunden på det psykologiske plan. Det er fuldstændig afgørende at sælgeren hurtigt kan etablere og fastholde kontakt og tillid.

Vi arbejder os ind i alt lige fra første kundekontakt, over mersalg til kunden forlader butikken igen.

Kurset varer 5 uger (2 timer pr. uge) og afholdes på udvalgte steder i hele landet.

Læs mere