
DEN GODE SERVICE - RETAIL
Effektiv kommunikation til at skabe mere omsætning
Hvad er forløbet ”Den Gode Service”?
Vort retail-forløb ”Den Gode Service” er målrettet den type af virksomheder, hvor salgsprocessen starter i det øjeblik kunden er kommet ind ad døren.
Forløbet sikrer en målrettet og systematisk tilgang der er afgørende for at lykkes i salget, og giver et grundlæggende indblik i forståelsen af kunden på det psykologiske plan. Det er fuldstændig afgørende at sælgeren hurtigt kan etablere og fastholde kontakt og tillid. Vi arbejder os ind i alt lige fra første kundekontakt, over mersalg til kunden forlader butikken igen. Forløbet er på mange måder i familie med vores forløb "Professionelt Salg", men hvor vi har skåret elementerne med opsøgende salg fra, og målrettet det resterende mere til retail-segmentet.
Hvordan fungerer forløbet ”Den Gode Service”?
Den Gode Service er et forløb der tager 5 uger, hvor du undervises sammen med andre sælgere 2 timer hver uge. Forløbene afholdes løbende i hele landet, så kontakt os for at høre om muligheden for at deltage på et hold nær dig. Det er naturligvis ganske uforpligtende.
Hvad er udbyttet for deltageren?
• Større bevidsthed om adfærd
• Salgsprocessen trin for trin
• Bedre til at tage kundekontakt
• Bedre til at kommunikere med forskellige kundetyper
• Bedre til at skabe tillid
Hør nærmere ved at kontakte os på telefon eller email.