Kursusforløb
Den gode service
Effektiv kommunikation til at skabe mere omsætning
Hvad er kurset den gode service
Vores retail-forløb ”Den gode service” er målrettet den type af virksomheder, hvor salgsprocessen starter i det øjeblik kunden kommer ind ad døren.
Forløbet sikrer en målrettet og systematisk tilgang der er afgørende for at lykkes i salget, og giver et grundlæggende indblik i forståelsen af kunden på det psykologiske plan. Det er fuldstændig afgørende at sælgeren hurtigt kan etablere og fastholde kontakt og tillid. Vi arbejder os ind i alt lige fra første kundekontakt, over mersalg til kunden forlader butikken igen.
Varighed
4 uger, hvor du undervises sammen med andre sælgere 2 timer hver uge. Vi tager sælgerne igennem 4 forskellige vigtige salgsmæssige trin og der arbejdes intensivt uge for uge med at implementere dem i dagligdagen, til de sidder solidt på rygraden.
- Højere kundetilfredshed
- Mere arbejdsglæde
- En effektiv værktøjskasse
- Skab bedre relationer
- Mere nærvær