Den tanke er kommet oftere de senere år – specielt i forbindelse med at jeg undervejs løbende
har tilegnet mig mere specialiseret viden, arbejdet med mange mennesker og egentlig er blevet
langt bedre til det jeg arbejder med.
Som Dunning-Kruger forskningen viser, så forholder det sig sådan at ”jo mindre du ved, jo mere
tror du at du ved”. På samme måde gælder så modsat at ”jo mere du ved, jo mindre tror du at du
ved”, og i den kontekst giver det jo ret meget god mening, hvis jeg har haft mine tvivl undervejs i
processen.
Derfor var det også ret fedt og personligt bekræftende, da Danmarks største og mest seriøse
udbyder af online-kurser GoLearn sidste år tog fat i mig, og efter en længere screeningsproces ville
optage et online-salgskursus i det personlige salg, baseret på optimizer-modellen som jeg har
udviklet.
Billedet er fra optagelserne i deres studie i Ballerup, og er du nysgerrig på det færdige resultat, kan
du finde mere information på https://optimizer.dk/online/